Yönetim kurulu üyeleri Ali Ünsal Keskiner, Hilmi Karaman ve İbrahim Balıkçı nın hazır bulunduğu toplantıda Kozcağıza kurulması planlanan yüksek okul için birçok gündem maddesi ele alındı. Dernek Başkanı Turgay Kızılay yaptığı açıklamada, Beldemizi üniversiteli yapmak için Başlatılan imza kampanyası yürütmek için bir ofis ayarlanmış, gerekli hazırlıklar yapılması için karar aldık. Bu karara istinaden, değişik stantlar ve mekânlarda, gezici ekiplerle imza kampanyaları yürütülecektir. Ayrıca belediye başkanımız Mustafa Karaman’ın yapmış olduğu yüksekokul projesinin üzerinde Kozder olarak Kozcağız halkı ile birlikte destek olacağız. Yüksekokul ve yurt için yeni mekânlar ayarlanması konusunda mevcut atıl vaziyette bulunan bina ve arsaların değerlendirilmesine, ayrıca tüm kamuya ait boş bulunan binaların atıl durumdan, aktif duruma getirilmesi için gereken bütün yolların denenmesi gerekmektedir. Kızılay sözlerini şu ifadelerle sürdürdü Toplamda Sadece bir belde (Merkez İlçe) olmadığımızı, gerçek ilçe olmayı çoktan hak ettiğimizi göstermektedir şeklinde konuştu.