Asayiş
Güncel
Sağlık
Sivil
Foto
132 Araca Mobese Cezası
Bartın Emniyet Müdürü Mehmet Altınok, Mobese kameralarında kural ihlali yapıldığı tespit edilen 132 araca ceza kesildiğini açıkladı.
Bartın Emniyet Müdürü Mehmet Altınok yaptığı açıklamada; "Meydana gelen trafik kazalarını ve kazalardaki sürücü kusurlarını azaltmak, algılanan yakalanma riskini artırmak ve sürücülerin trafik kurallarına uymalarını sağlamak amacıyla ilimizde bulunan MOBESE sistemi üzerinden de araç sürücülerinin trafik ihlallerine yönelik denetimler yapılmaktadır. Görüntülerde kural ihlali yaptığı tespit edilen toplam 132 aracın tescil plakasına trafik idari para cezası uygulanmıştır. Araç sürücülerinin herhangi bir cezai işleme maruz kalmamaları için trafik kurallarına uymaları önem arz etmektedir." dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Bartın’da Yılan Paniği
Yeni Hastanede Otopark İddiaları Yalanlandı
Bartınlı Genç Polis Memuru Evinde Ölü Bulundu
Fren yerine gaza bastı: İki ağacı devirip, duvara çarptı
Bartın’a KÖYDES’ten 135,9 Milyon TL Ödenek Ayrıldı
Yeni Bartın Devlet Hastanesine taşınma süreci tamamlandı


