Bartın Anadolu İmam Hatip Lisesi kültürel faaliyetlerine "4 Mevsim" şiir dinletisiyle devam etti. Halk Eğitim Merkezi Konferans Salonu’nda gerçekleşen programda şiirler ve türküler izleyicileri bazen duygulandırdı, bazen de coşturdu.

Çok kısa bir zaman diliminde hazırlanan ve İnsana dair farklı duyguların değişik eserlerle dile getirildiği programda imam hatipli öğrenciler büyük beğeni topladılar. Edebiyatımızın seçkin şairlerinin şeçilmiş şiirleriyle süslenen program izleyiciler şiir vadisinde eşsiz bir yolculuğa çıktılar.

Okul müdürü Recep Açıkgöz ve Milli Eğitim Müdürü Yaşar Demir’in de kısa birer selamlama-teşekkür konuşması yaptığı program gönüllerde güçlü bir iz bırakarak sona erdi.