İlgili Foto Galeriye Git
Abdipaşa Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü tarafından düzenlenen tatbikata, öğrencilerin yangın ve doğal afet esnasında hangi davranışların sergilenmesi gerektiği konusunda öğrencilere ön bilgi vererek başlandı.
Sivil Savunma Ekibi Başkanı önderliğinde kurtarma ekibi, koruma ekibi, söndürme ekibi ve İlk Yardım ekibinden oluşan öğretmen grubu tatbikatta yer aldı. Okulda yangın atmosferi oluşturularak yangın söndürme tüpleriyle de olaya müdahale edildi. Bu esnada okul içinde bulunan öğrenci ve personeller başarılı bir şekilde binayı tahliye etmeyi başardı.
Senaryoya uygun olarak İtfaiye erleri binada mahsur kalan bir öğrenciyi aracın merdiveniyle indirmeyi başardı. Etkinlik sorunsuz tamamlandı.





