Bartın Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada; "12.08.2012 Pazar günü İl Emniyet Müdürümüz Sayın Mehmet ALTINOK tarafından Emniyet Müdürlüğü personeli ve eşlerine iftar programı düzenlenmiştir. İftar programına ayrıca Türkiye Sakatlar Federasyonu yetkilileri ile engelli vatandaşlarımız ve 75.Yıl Huzurevinde kalan yaşlılarımız da katılmışlardır. İl Emniyet Müdürümüz Sayın Mehmet ALTINOK iftar programı esnasında yaptığı konuşmasında; Ramazan ayının huzur, barış ve kardeşlik ayı olduğunu, Ramazan ayı içerisinde toplumda oluşan olumlu havanın devamını temenni ettiğini belirtmiş, ayrıca iftar programına katılan engelli vatandaşlarımız ile Huzurevi sakinlerine şahsı ve personeli adına teşekkürlerini sunmuştur." denildi.