Başkan Cemal Akın sınav yapılan okular ve çevresin de çocuklarını ve yakınlarını bekleyen vatandaşları bir bir selamlayıp hatırlarını sordu.

Belediye Başkanı Cemal Akın yaptığı konuşmalarda sınavın hem öğrenciler hem de aileleri için hayırlı olmasını dileyerek “Öğrenci kardeşlerimizin emeklerinin karşılığını alarak geleceklerine şekil verecek eğitim hayatlarına hak ettikleri ve arzu ettikleri Yüksek Öğrenim Kurumları’nda devam etmelerini diliyorum” dedi.