Konuyla ilgili açıklama yapan Belediye Başkanı Cemal Akın Bartın Belediyesi tarafından kurulan ve çalışmalarını Belediye Spor Kulübü bünyesinde sürdüren Güreş Takımı sporcularının her müsabakada bir öncekinden daha güzel neticeler alarak ilimizi başarıyla temsil ettiklerini söyledi.
Açıklamasında güreşçilere Kocaeli’deki şampiyonada başarılar dileyen Başkan Akın “Belediye olarak ata sporumuz güreşi yaşatmak ve daha ilerilere taşımak için kurduğumuz güreş takımımız Ülkemizin çeşitli illerinde gerçekleşen müsabakalarda ilimizi başarıyla temsil etmeye devam ediyor. Katıldıkları her müsabakada bir öncekine göre daha güzel başarılar elde eden sporcularımız şimdi de Kocaeli’deki şampiyonada mücadele edecekler. Orada da ilimizi en iyi şekilde temsil edeceğine inandığımız güreşçilerimize başarılar diliyorum” dedi.





