BAŞKAN AKIN: ‘TRİBÜNDEKİ YERİMİ ALACAĞIM’

Bartın Belediye Başkanı Cemal Akın, Bartınspor’un hafta sonu konuk edeceği Kilimli Belediyespor’u mağlup edip ilk maçın rövanşını alacağına yürekten inandığını söyledi. Bartınspor’un grupta liderlik koltuğunda oturmasının kendisini çok mutlu ettiğini ve gurur verdiğini ifade eden Başkan Cemal Akın “Bilindiği üzere Belediye olarak Bartınspor’a hem maddi anlamda hem de manevi anlamda büyük destekler veriyoruz. Ligde liderlik koltuğunda oturuyoruz. Bu bizim için büyük bir gurur. İnşallah sezon sonunda şampiyon olup, takımımızın uzun yıllardır devam eden profesyonellik özlemini dindiririz” dedi. Kilimli Belediyespor maçında tribündeki yerini alacağını belirten Başkan Akın “Bartınspor’a böylesine zorlu bir maçta destek vermek, yanında bulunmak bir Bartınlı olarak üzerimize düşen en büyük görev. Takımımızı Kilimli maçında yalnız bırakmayacağım. Herkesin benim gibi düşündüğünü ve maça geleceğini umut ediyorum” diye konuştu. İlk maçta 2-1 mağlup oldukları Kilimli Belediyespor’dan rövanşı alacaklarına yürekten inandığını söyleyen Başkan Cemal Akın “Kilimli’yi yenip hem liderliğimizi devam ettireceğiz hem de ilk maçın rövanşını alacağız. Ben buna tüm kalbimle inanıyorum. Bartınspor, Kilimli’yi evine eli boş gönderecek güçte bir ekip” dedi. Başkan Akın, Kilimli Belediyespor’un Bartın’dan eli boş döneceğini iddia etti.