Turnuva ile ilgili duyuruyu yayımlayan İl Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü turnuva ile ilgili teknik toplantının 12 Ekim Pazartesi günü yapılacağını açıkladı. Yayımlanan turnuva şartnamesine göre, birden fazla kurum bir araya gelerek takım oluşturabilecek. Yalnız okullar kurumlarla, kurumlarda okullarla ortak takım kuramayacak. Turnuvada kamu personeli olmayanlar oynatılamayacak. Takımlar ise en az 6 en fazla 14 kişiden oluşabilecek.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı





