İl genelindeki okullardan 4, 5, 6 ve 7. sınıflardan öğrenciler başarılarını ölçmek ve Gülpembe Kolejininin vermiş olduğu ödülü alabilmek için ter döktü. Yoğun bir katılımın olduğu sınavda öğrenciler ter dökerken, veliler de okul bahçesinde heyecanla çocuklarını bekledi. Öğrencilerin sınavlara katılarak sınav heyecanlarını yenmek ve deneyimlerini artırmak gayreti içerisinde oldukları görüldü. Tabii iyi bir liseye yerleşmek için yoğun bir çaba sarf etmek gerekiyor.

Okul Müdürü Nurullah ÇETİN, Gülpembe Koleji olarak öğrencilerin ve ailelerin sınava ilgisinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Sınavda dereceye giren her kademedeki ilk iki öğrenciye tablet PC, 3, 4,5 ve 6. olan öğrenciler ise MP5 ile ödüllendirilecek. Ödül töreni, 18 Mayıs 2013 Cumartesi günü okulumuz konferans Salonunda yapılacak.” diye konuştu. Öğretmen, öğrenci ve ailelere ilgilerinden dolayı teşekkür etti.