Davetliler sergiyi gezmeden önce 95 eseri sergilenen 22 kursiyere Vali İsa Küçük, Belediye Başkanı Cemal Akın, Garnizon Komutanı Deniz Kıdemli Albay Mehmet Sandıklı, Emniyet Müdürü Mehmet Altınok ve Defterdar Ali Sağlam tarafından katılım ve teşekkür belgeleri verildi.
Belediye Başkanı Cemal Akın yaptığı konuşmada “Belediyemiz Kültür ve Sanat Merkezi bünyesinde Aysun Eskin eğitmenliğinde çalışmalarını sürdüren resim gurubumuzun 22 kursiyeri, yıl boyunca yağlı ve sulu boya ile yaptıkları bir birinden güzel 95 eseri halkımızın beğenisine sunmaktalar.14 Haziran'a kadar sürecek olan bu sergimize herkes davetlidir”dedi.





