İlgili Foto Galeriye Git
Bartın’da 8 Belediyenin çöplerini döktüğü açık alandaki çöplükte yaklaşık 250 sokak hayvanı yaşıyor. Bütün hayvanlara uygulanan şiddete dikkat çekmek için Uğurcan Saban, Sevim Arkan ve Ayşe Kök isimli hayvanseverler 3 gün önce açlık grevine başladılar.
Hayvansever Sevim Arkan tarafından çöplüğün üst tarafından oluşturulan barınağın yanındaki kulübede açlık grevine başlayan 3 kişi köpeklerinde bakımını üstleniyor.
Hayvanseverlerden Sevim Arkan, “Bu canların dövülmesinden işkence edilmesine artık dayanamıyoruz. Artık internete de giremiyoruz. Burada bu hayvanların bizimle yaşama hakkını göstermek istiyoruz. Bir an önce 5199 sayılı hayvanları koruma kanunu uygulansın. Biz TBMM sesimizi duyurmak istiyoruz. Hayvanları koruma kanunu kabahatler kanunundan çıkartılsın, TCK.’ya alınsın. Bunlar olana kadar, açlık grevimiz burada devam edecektir.” dedi.





