Edinilen bilgilere göre, olay Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi’nin dahiliye servisinin bulunduğu 7. katta gece 01.00 sıralarında meydana geldi. Ufuk K. (26) dün ailesi tarafından birden fazla ilaç içmek suretiyle Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi’nde getirildi. Hastanenin acil servisinde yapılan ilk müdahalesinin ve tetkiklerin ardından Ufuk K. hastanenin 7. katında bulunan dahiliye servisine tedavi için yatırıldı. Gece saat 01.00 sıralarında Ufuk K., bilinmeyen bir nedenle kendini 7. kattan boşluğa bıraktı. Olay yerinde hayatını kaybettiği anlaşılan gencin cansız bedeni, savcının incelemesinin ardından aynı hastanenin morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Asayiş
Güncel
Sağlık
Sivil
Foto
Tedavi Gördüğü Hastanenin 7. Katından Atlayarak İntihar Etti
Zonguldak’ta bir kişi, ilaç içmek suretiyle intihara teşebbüs ettikten sonra, tedavi amaçlı yatırıldığı hastanenin 7. katından kendini boşluğa bırakarak intihar etti.
Zonguldak’ta bir kişi, ilaç içmek suretiyle intihara teşebbüs ettikten sonra, tedavi amaçlı yatırıldığı hastanenin 7. katından kendini boşluğa bırakarak intihar etti.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Yorumlar
Trend Haberler
Bartın’da Yılan Paniği
Yeni Hastanede Otopark İddiaları Yalanlandı
Bartınlı Genç Polis Memuru Evinde Ölü Bulundu
Fren yerine gaza bastı: İki ağacı devirip, duvara çarptı
Bartın’a KÖYDES’ten 135,9 Milyon TL Ödenek Ayrıldı
Yeni Bartın Devlet Hastanesine taşınma süreci tamamlandı





