Geçen hafta konuk olduğu Anadolu Üsküdar'ı 2-0 yenen Zonguldak Kömürspor’da alınan sonuç ve oynanan futbol teknik heyetin yüzünü güldürdü. Kulüp Başkanı Süleyman Caner, 2 Nisan'da sahalarında Keçiörengücü ile oynayacakları maçın önemli olduğunu ifade ederken şöyle konuştu: "Bu müsabaka bizim için kilit bir maç. Takım bu maça kenetlendi. Hepimiz galibiyeti hedefliyoruz. Taraftarımız bizim yalnız bırakmayacaktır.
Oyuncularımız en iyisin yapmak için sahaya çıkacaklar. İnşallah 3 puanla sahadan ayrılmak nasip olur. Burada alınacak 3 puan bizi play off'a daha da yaklaştıracaktır."





