Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi Tarih Öğretmeni Nazım BAYRAKTAR yaptı.
İlkokullar ve Liseler arası “İstiklal Marşının Kabulü ve Mehmet Akif ERSOY” konulu resim ile kompozisyon, Ortaokullar arasında düzenlenen, “İstiklal Marşını Güzel Okuma” yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri Kaymakamımız Mehmet YILDIZ ve diğer protokol üyeleri tarafından verildi.





