Ekonomi
Siyaset
Yerel
Sağlık
Foto
Arslan'dan kahvaltılı basın toplantısı
AK Parti İl Başkanı Yaşar Arslan, dün düzenlediği kahvaltılı basın toplantısında “genel seçimlerde çıtamızı en yüksek seviyeye çıkarmak için çalışacağız” dedi. Arslan, il başkanlığı görevini devralmasının ardından yönetimde de bir değişiklik olmadığını birlik ve beraberlik içinde çalıştıklarını söyledi.
AK Parti İl Başkanı Yaşar Arslan, dün düzenlediği kahvaltılı basın toplantısı düzenledi. İL Başkan Yardımcıları ve yönetim kurulu üyeleri ile kadın kolları başkanın da katıldığı toplantıda Arslan, il başkanı Yakup Ulupınar’ın 14 Ocaktaki istifasından sonra 9 Şubat tarihinde İl Başkanlığı görevime başladığını söyledi. Arslan, “Yaklaşık 10 gündür bu görevi ifa etmeye çalışıyorum. Bu zaman diliminde bütün ekibimizle beraber yoğun tempoda çalışıyoruz. Geçen hafta Cuma günü Başbakanımızın önderliğinde ilk defa il başkanları toplantısına katıldım. Cumartesi ve Pazar günü de 2 günlük teşkilat eğitimimiz vardı. Bu süreç bizim için başarılı bir dönem olacak. Şuan ilk gündemimiz 12 Haziran 2011 genel seçimlerimiz. Bütün yoğunluğumuz, dikkatimiz, özverimiz, bütün teşkilatlarımızla beraber seçim üzerinde. Bu zamana kadar olan çıtamızı en yüksek seviyeye çıkarmak için çalışacağız. Katılımlarınızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum” dedi. Arslan, basının da toplumum gözü kulağı olduğunu ve basına da önem verdiklerini belirterek “Gazetecilerle her fırsatta bir araya gelmeye gayret edeceğiz” diyerek yönetim kurulu üyelerini tanıttı.
Yorumlar
Trend Haberler
Bartın’da Yılan Paniği
Bakioğlu Köyü Muhtarının Cansız Bedeni Bulundu
TOKİ'den 20 bin konutluk kampanya; İlk Gelen Alır
Bartın’ın Sevilen Doktoru Hayatını Kaybetti
Bartın’da Halk Ekmeğe Yüzde 33 Zam
Emniyet mensubu evinde ölü bulundu




