CEMAL AKIN “ZİYARETLERLE HİZMET UFKUMUZU GENİŞLETİYORUZ”
Ziyaretin başında Hikmet Güngör’ün elini öperek hatırını soran Belediye Başkanı Cemal Akın yaptığı konuşmada “Biz vatandaşlarımızın istek ve sıkıntılarını dinleyip hizmet götürmek için Belediyemize kadar gelmelerini beklemiyoruz evlerinde ziyaret gidiyoruz. Bu ziyaretler sayesinde hem mevcut çalışmalarımızın yeterli olup olmadığını öğreniyor, eksiklerimiz varsa tamamlamak üzere notlar alıyoruz, hem de talep ve ihtiyaca karşılık gelecek daha güzel hizmetler vermek için ufkumuzu genişletiyoruz. Bunun yanında göreve başladığım ilk günden beri telefonum 24 saat açık ve kapım hiç kapanmıyor. Her zaman emrinize amade olduğumu bilmenizi isterim” dedi.




