Asayiş
Foto
Başkan'dan Beyaz Meleklere kutlama
Belediye Başkanı Cemal Akın, 12 Mayıs 2011 Perşembe günü kutlanacak olan Hemşireler Haftası nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Cemal Akın, yayımladığı mesajında, her meslekte olduğu gibi sağlık sektöründe hizmet veren hemşirelik mesleğinin de sabır, sorumluluk ve özveri gerektirdiğini belirtti. Başkan Akın;”Hemşirelik mesleğinin, bazen zor şartlar altında ifa edilen bir meslek olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu sebeple hoşgörülü, yürekleri insan sevgisiyle dolu, şefkatli, sorumluluğunun bilincinde olan tüm hemşire kardeşlerimizin ve sağlık çalışanlarımızın bu özel günlerini içtenlikle kutluyor, aileleriyle birlikte sağlıklı, mutlu ve başarılı zamanlar diliyorum. Kutsal ve onurlu mesleklerini icra ederlerken sabırlar diliyorum. Beyaz melekler Allah sizleri başımızdan eksik etmesin” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Belirlenen Alanlar Dışında Denize Girmek Yasaklandı
Bartın’da Yılan Paniği
Bakioğlu Köyü Muhtarının Cansız Bedeni Bulundu
TOKİ'den 20 bin konutluk kampanya; İlk Gelen Alır
Bartın’da Halk Ekmeğe Yüzde 33 Zam
Bartın’ın Sevilen Doktoru Hayatını Kaybetti





