Asayiş
Yerel
Foto
Başkan'dan Beyaz Meleklere kutlama
Belediye Başkanı Cemal Akın, 12 Mayıs 2011 Perşembe günü kutlanacak olan Hemşireler Haftası nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Cemal Akın, yayımladığı mesajında, her meslekte olduğu gibi sağlık sektöründe hizmet veren hemşirelik mesleğinin de sabır, sorumluluk ve özveri gerektirdiğini belirtti. Başkan Akın;”Hemşirelik mesleğinin, bazen zor şartlar altında ifa edilen bir meslek olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu sebeple hoşgörülü, yürekleri insan sevgisiyle dolu, şefkatli, sorumluluğunun bilincinde olan tüm hemşire kardeşlerimizin ve sağlık çalışanlarımızın bu özel günlerini içtenlikle kutluyor, aileleriyle birlikte sağlıklı, mutlu ve başarılı zamanlar diliyorum. Kutsal ve onurlu mesleklerini icra ederlerken sabırlar diliyorum. Beyaz melekler Allah sizleri başımızdan eksik etmesin” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
FETÖ Operasyonunda Bartın da Listede: 237 Şüpheli Yakalandı
Forklift sürücüsü işyerinin tuvaletinde ölü bulundu
Araç Kundaklama Olayının Şüphelisi Kıskıvrak Yakalandı
BARÜ Öğrenci Konseyi Kapatıldı
Abdipaşa’daki OSB Projesinin ÇED Süreci İptal Edildi
Mekeç'ten Kamu Alımları İçin Açık İhale ve Denetim Çağrısı




