Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca geçen yıllarda başlatılan Regaip Kandilinde süt ikramına bu yıl da devam edildi. İl Müdürü Abdulsetter BAYRAM yaptığı açıklamada; "Recep ile başlayan, Şaban ile devam eden ve Ramazan ile son bulan üç ayların müjdeleyicisi Regaip Kandili'nde, yatsı namazından sonra Bartın Aşağı (Şadırvan) Caminde süt ikramında bulunarak, kandili kutladık.
Programa İl Müdür Yardımcılarımız Enver DAŞ ve Sadık KELEZ, Şube Müdürlerimiz ve çalışanlarımız da katıldı. Bu vesile ile Regaip Kandilini kutluyor; katkı ve emek verenlere teşekkür ediyoruz." dedi.





