Belediye Başkanı Cemal Akın depoların temizletilmesi ile ilgili yaptığı açıklamada “İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 25.12.2007 tarih ve 10 nolu kararına binaen 17 Şubat 2005 tarih ve 25730 sayılı sayılı „İnsani Tüketim Amaçlı Sular Hakkında Yönetmeliğin“ 27 ve 46. Maddeleri gereği ev, işyeri ve kamu kurumlarında bulunan su depoları üçer aylık periyotlarla temizlenmeli ve dezenfekte edilmelidir. Aksi durumda, depo sularında bakteri üreyerek o depodan su kullanan vatandaşları olumsuz etkileyebilir. Halkımızın evlerindeki depoların temizliğini mutlaka yaptırması gerekmektedir“ dedi.