Makam odasında gerçekleşen ziyarette karşılıklı bilgi alışverişi şeklinde gerçekleşti.

Ziyaretten dolayı memnuniyet duyduğunu ifade eden Başkan Akın yaptığı konuşmada “Belediye olarak tüm kurumlarla iletişim halinde ve koordineli şekilde çalışıyoruz. Halkımıza en iyi şekilde hizmet verebilmek için bu birlikteliğe ve görüş alışverişlerine ihtiyaç duyulduğu düşüncesindeyiz. Bu bağlamda birlikte halkımıza hizmet noktasında ne gerekirse yapmaya hazırız. Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum” dedi.