Bartın'da 1992 yılından bu yana sağlık alanında binlerce nitelikli personel yetiştiren Turgut Işık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nin (eski adıyla Sağlık Meslek Lisesi) 31. Dönem Mezuniyet Töreni, bu yıl buruk bir atmosferde gerçekleştirildi.
Okuldan mezun olan 67 öğrenci, düzenlenen törenle sağlık ordusuna katılarak meslek hayatlarına ilk adımı attı.
Okul bahçesinde düzenlenen mezuniyet töreninde öğrenciler, diplomalarını aldıktan sonra keplerini havaya fırlatarak mezuniyet sevincini yaşadı. Programda ayrıca okul derecesi elde eden öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi.
Törende konuşan Okul Müdürü Mehmet Sultan, yaklaşık altı ay önce göreve başladığını hatırlatarak öğrencilerle kısa sürede güçlü bir bağ kurduğunu ifade etti. Sultan, "Sizlerin samimiyetini, efendiliğini ve çalışkanlığını gördüm. Sizlerin müdürü olduğum için kendimi şanslı hissediyorum." sözleriyle mezunlara seslendi.
Sağlık eğitiminin sabır, disiplin ve fedakârlık gerektiren bir süreç olduğuna dikkat çeken Sultan, öğrencilerin okulda edindikleri teorik bilgileri stajlarda kazandıkları klinik deneyimlerle birleştirerek sağlık camiasına donanımlı bireyler olarak katıldıklarını söyledi.
Konuşmasında ailelere, öğretmenlere ve öğrencilerin staj yaptığı sağlık kuruluşlarında eğitimlerine katkı sunan sağlık çalışanlarına teşekkür eden Sultan, mezunlara şu sözlerle veda etti:
"Okulumuzun kapıları sizlere her zaman açık olacaktır. Yolunuz, bahtınız ve zihniniz daima açık olsun."
Belgelerini alan öğrenciler ve aileleri büyük gurur ve heyecan yaşarken, mezuniyet töreni hatıra fotoğrafları ve video çekimleriyle sona erdi. Coşku ve gururun bir arada yaşandığı törende, okulun uzun yıllardır Bartın'a kazandırdığı sağlık çalışanlarının yeni temsilcileri de meslek hayatına uğurlandı.