Bartın Valiliği tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda yürütülen “Güçlü Bağlar Sağlıklı Yarınlar” Bağımlılıkla Mücadele Projesi’nin yıl sonu programı gerçekleştirildi.
Program kapsamında meydana emniyet, jandarma, Yeşilay, Müftülük ile Aile ve Sosyal Hizmetler, Sağlık, Milli Eğitim ile Gençlik ve Spor İl Müdürlükleri tarafından bilgilendirme stantları kuruldu. Öğrenciler, stantları gezerek bağımlılıkla mücadele konusunda bilinçlendirilirken, TRT Sinema Tırı’nda çizgi film izleme fırsatı buldu.
Bartın Valisi Nurtaç Arslan, sinema tırında çocuklarla çizgi film izledi, meydanda kurulan stantları gezen öğrencileri ise dijital bağımlılığına karşı uyardı.
Bartın Valiliği tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda yürütülen “Güçlü Bağlar Sağlıklı Yarınlar” Bağımlılıkla Mücadele Projesi’nin yıl sonu programı gerçekleştirildi.
Program kapsamında meydana emniyet, jandarma, Yeşilay, Müftülük ile Aile ve Sosyal Hizmetler, Sağlık, Milli Eğitim ile Gençlik ve Spor İl Müdürlükleri tarafından bilgilendirme stantları kuruldu. Öğrenciler, stantları gezerek bağımlılıkla mücadele konusunda bilinçlendirilirken, TRT Sinema Tırı’nda çizgi film izleme fırsatı buldu.
Çocuklar stantlarda yer alan broşürlere, zekâ ve strateji oyunlarına yoğun ilgi gösterirken, veliler de Bartın Emniyet Müdürlüğü bünyesinde görev yapan narkotik arama köpeği “Sis” ile hatıra fotoğrafı çektirdi.
Programa katılan Bartın Valisi Dr. Nurtaç Arslan ve il protokolü üyeleri stantları gezerek öğrencilerle sohbet etti. Daha sonra TRT Sinema Tırı’na geçen Vali Arslan, çocuklarla birlikte çizgi film izledi.
Çocukların yoğun ilgisiyle karşılaşan Arslan, bağımlılık türleri konusunda önemli hatırlatmalarda bulunarak özellikle dijital bağımlılığın olumsuz etkilerine dikkat çekti. Stant ziyaretleri sırasında öğrencilerle sohbet eden Arslan, internet kullanımında dikkatli olunması gerektiğini vurgulayarak internet dolandırıcılıklarına karşı da uyarılarda bulundu.
Programın sonunda ise proje kapsamında düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.