Konu ile ilgili açıklama yapan Belediye Başkanı Cemal Akın “Vatandaşlarımızdan gelen şikâyetler doğrultusunda uygun olmayan yerlere bırakılıp görüntü kirliliğine sebebiyet veren hurda araçları kaldırıyoruz. Bu araçların sahiplerini arıyor ulaşabilirsek haber veriyor aracını en kısa zamanda alması konusunda uyarıyoruz aksi halde kendi imkânlarımızla aracı bulunduğu yerden alıp sorunu çözüyoruz” dedi.