BARTIN'da kolonya içtiği iddia edilen 57 yaşındaki Ş.K kaldırıldığı hastanede  hayatını kaybetti.

Merkeze bağlı Kayadibiçavuş köyünde oturan ŞK. iddiaya göre dün evde kolonya içti. 

Görme bozukluğu yaşayan Kesim'in yakınları durumu sağlık ekiplerine  haber verdi. 

Köye gelen sağlık ekipleri tarafından ambulansla hastaneye kaldırılan Ş.K. yoğun bakıma alındı. 

Ş.K, yapılan tüm müdahalelere rağmen bugün öğle saatlerinde hastanenin yoğun bakım sevisinde yaşamını yitirdi