Belediye Başkanı Cemal Akın karşılıklı görüş alışverişi ve sohbet şeklinde gerçekleşen ziyarette yaptığı konuşmada Genel Sekreter Yıldırım’a ziyaret dolayısıyla duyduğu memnuniyeti ifade ederek çalışmalarında başarı ve kolaylıklar diledi.
Başkan Akın “Memleketimize hoş geldiniz. Nazik ziyaretinizle bizleri onurlandırdığınız için teşekkür ederim. Ormanlarımız ve tarım alanlarımız, ülkemizin değerli hazineleridir. Bu değerlerimizin korunması, yaşatılması ve bu konuda halkımıza en iyi şekilde hizmet sunulabilmesi için bu alanda faaliyet gösteren personellerin haklarının korunması da çok önemlidir. Bu bağlamda sendika çalışmaları büyük önem arz etmektedir. Çalışmalarınızda başarı ve kolaylıklar dilerim” dedi.




