5 Şubat 2013 tarihinde gerçekleşen ihaleyi kazanan şirket ile yapılan sözleşme sonrasında 15 Mart Cuma günü yer teslimi yapıldı.

Yer teslimi ile birlikte alanda yapılan ilk çalışmaları yerinde inceleyen Belediye Başkanı Cemal Akın yaptığı açıklamada “Kırtepe Mahallesi Asma Caddesi üzerinde bulunan Gâvurtaşı mevkiindeki bu alan hoş görünmeyen, atıl vaziyette bir yerdi. Belediye olarak bu alanı köhnelikten kurtarıp en güzel şekilde halkımıza kazandırmak için şelale yapmak üzere projelendirdik. Geçen ay ihalesi yapılan proje için yüklenici firmaya yer teslimi yaptık. Haziran ayında bitirilmesi planlanan şelale, bu bölgeye canlılık kazandıracak güzel bir çalışma olacak. Şimdiden memleketimize hayırlı olsun” dedi.