Bartın İşkur ve Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğünce ortaklaşa gerçekleştirilen Mantar (İstiridye) Yetiştiriciliği Kursu, Ulus'ta açıldı.

Açılışta bir konuşma gerçekleştiren İl Müdürümüz Abdulsetter BAYRAM " Ulus İlçemizde 25 Kadın Çiftçimiz ile açtığımız bu kurs 32 iş günü sürecek. Öncelikle kadın çiftçilerimize kursumuza gösterdikleri yoğun ilgiden ötürü çok teşekkür ediyorum. İnanıyorum ki Mantar (İstiridye) Yetiştiriciliği Kursu Ulus'ta Mantar üretiminde büyük farklar yaratacak ve Ulus için ekonomik bir alan açacaktır. Mantar içerdiği protein değeri sayesinde ete iyi bir alternatiftir. Bağışıklık sistemini güçlendirerek hastalıklara karşı direnci arttırır. Bedensel ve zihinsel gelişimi destekler. Öğrenme yeteneğini arttırır. Yorgunluğu giderir. Bol miktarda demir minerali içeren mantar, kansızlığa iyi gelir. En büyük temennim kurs sonrasında burada öğrendiğinniz bilgilerle açacağınız mantarhanelerinizi ziyaret etmek olacaktır." dedi.