Belediye Başkanı Cemal Akın yaptığı açıklamada “Buralar bizden önce atıl ve korkunç bir haldeyken herkesin ailece huzur ve güvenle vakit geçirebileceği ve yürüyüş yapabileceği yerler haline getirdik. Eskiden insanların korkarak geçtiği bu yerlere şimdi binlerce insan akın ediyor.
Ne yazık ki Bartın'ın güzelliklerini gözler önüne çıkaran Yalı eski iskeleden itibaren başlattığımız ve Aşıklar Yolu'nu geçerek Asma’da Santral Sokak'a kadar uzanan 650 metre uzunluğundaki Şükrü Bankoğlu Yürüyüş Yolu'muzun aydınlatma lambalarına zarar verilmiştir. 11 lamba çeşitli yerlerinden tahrip edilmiş, 1 lamba ise tamamen kullanılamaz hale getirilmiş.Halkımızın vergileri ile yapılan bu kamu hizmetlerine verilen zarar halkımıza verilmiştir. Bu saldırıyı gerçekleştirenleri büyük bir suç ve ayıp olan kamu malına zarar verdikleri için esefle kınıyorum. Belediyemize bağlı ekiplerce yapılan tespitlerin peşinden işlevini yitiren 12 lambayı en kısa zamanda tamir ederek buraları tekrar aydınlatacağız. Daha yaşanabilir bir Bartın için karanlık nokta bırakmama konusunda ki hassasiyetimizin süreceğinin ve bu konudaki kararlılığınızın çok iyi bilinmesini istiyorum”dedi.





