Evet arkadaşlar kar geldi..
Peki şimdi geldi,
Yağmaya devam edecek mi?
Perşembe günü kısacık bir mola,
Ancak Cuma günü Kırım üzerinden çok daha soğuk ve kar geliyor, kardan bıkabilirsiniz,
Soğuklar mı ?
Daha 2 hafta üzerimizde olacak,
Yılbaşı için de süprizlere şimdiden açık olun,
Ocak ayını hiç sormayın,
Kalın sağlıcakla....
Asayiş
Yerel
Foto
Trend Haberler
FETÖ Operasyonunda Bartın da Listede: 237 Şüpheli Yakalandı
Forklift sürücüsü işyerinin tuvaletinde ölü bulundu
BARÜ Öğrenci Konseyi Kapatıldı
Abdipaşa’daki OSB Projesinin ÇED Süreci İptal Edildi
Mekeç'ten Kamu Alımları İçin Açık İhale ve Denetim Çağrısı
Bartın'da Ormanlara Girişler Yasaklanıyor !