Halk Sağlığı Müdürlüğü'ne bağlı Toplum Sağlığı Merkezleri çalışanlarına yönelik “ÇALIŞAN HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, MOBBİNG” konulu eğitimler devam ediyor. Merkez İlçe Toplum Sağlığı Merkezi çalışanlarına eğitim verildi. Bulaşıcı Hastalıklar Çevre ve Çalışan Sağlığı Şube Müdürlüğü'nde görevli Hemşire Sevda AKSU ve Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar Programlar ve Kanser Şube Müdürlüğünde görevli Sağlık Memuru Reşit KUMCU tarafından yapılan eğitimlerde; Çalışan Hakları ve Güvenliği, Beyaz Kod Nedir, Yasal Düzenlemeler Nelerdir, Mobbing Nedir, Mobbing Çeşitleri,  Hukuki Boyutu, Mobbing örnek dava ve kararları hakkında bilgilendirmeler yapılıyor. Diğer TSM çalışanlarına yönelik eğitimler devam edecek.